Frågor vi ofta får

Här har vi försökt samla dom mest förekommande frågorna FAQ vi får in till oss.
Hittar du inte just det du undrar över, är du välkommen att kontakta oss på telefon 0417-78800

Eller låt oss ta kontakten med er (klicka här)

Kan jag betala med Plusgiro?

Nej, betalning kan endast ske via Bankgiro

 

Bankgiro nummer: 5526-3396

 

Var hittar jag OCR nummer?

ocrnummer

Var hittar jag bankgiro på fakturan?

Längst ner på din faktura står Bankgiro/plusgiro nummer för inbetalning.

Bankgiro: 5526-3396

Bankgrio

 

 

 

 

Jag ska sälja mitt hus, hur gör jag med larmet?

Om ni skall flytta från ert hus kan ni välja att ta ert avtal med er till er nya bostad.

 

Ni kan även överlåta det befintliga avtalet till dom nya ägarna, under fliken blanketter finns ett dokument för utskrift ”överlåtelse avtal”

Det går även bra att klicka här för att komma till blanketter och dokument

Mitt larm fungerar inte, hur går jag vidare?

Om ert inbrottslarm har slutat att fungera ombeds ni att ta kontakt med er installatör.

Har ni ingen installatör idag kontakta oss så hänvisar vi er.

Var hittar jag kundnummer på fakturan?

fakturakundnr